Общее·количество·просмотров·страницы

среда, 6 марта 2013 г.

Ось і закінчився другий тиждень практики!


Сьогодні  я провела два уроки у 6-а класі. Перший урок був - мова.Темою сьогоднішнього уроку був правопис неозначених та заперечних займенників. Конспект до сьогоднішнього уроку я готовала дуже довго, і врешті решт залишилася задоволена. Звісно в мене були якісь помилки, наприклад, я забула перевірити домашнє завдання, але вцілому урок був кращій за попередній! Я вже була знайома з класом, знала хто як працює і це мені допомогло більш цікаво та результативно провести свій урок. Мені сподобалаось, як працювали учні, тому що їм було цікаво. Усі намагалися попрацювати біля дошки, виправляли один одного. Найбільш мені сподобалось, як працювали два хлопчика. Вони завжи відповідали на всі мої запитання, дуже добре засвоїли сьогоднішні орфограми! Я залиши лася задоволена роботою свого класу, тому що побалила, що вони зрозуміли тему! МИ виконали багато різноманітних тренувальних вправ і закріпили все розподільним диктантом. Я сподіваюсь, що наступний урок вийде не менш вдалим, тому що мені сподобалось бачити зацікавленість та старання учнів!

Мій конспект до сьогоднішнього уроку.

Що стосується уроку літератури, то сьогодні в мене був дебют! Я дуже переживала, що в мене залишиться час, тому що урок був підсумковим, і ми багато говорили і мало писали. Діти відповідали дуже коротко, не намагались розвивати свої думки.На цьому уроці я для себе виділила двох учнів, які допомогали мені зацікавити клас твором. До речі, темою мого уроку був аналіз головного героя повісті В. БЛизнеця "Звук павутинки". Тема мого уроку спочатку звучала не так, але так як Олена Юріївна провела урок з моєї теми, то мені довелось готувати їм заключний урок до цієї повісті. Діти працювали не погано, але мені здалося, що вони погано читали повість. Скільки я не намагалась донести до них, що це дуже добрий, позитивний твір, що головний герой дуже цікавий та романтичний, вони мене переконували, що головний герой нудний, твір не цікавий і т.д. Але найбільш мене розчарувала поведінка учнів. На мові вони поводили себе дуже добра, а ось на літературі з ними щось трапилось. Навіть Олені Юріївні було важко їх заспокоїти. Дітям сподобався такий вид роботи, як порівняння Льоньки з Явою та Птрушою(Героями попередніх уроків). Вони дуже зацікавлено порівнювали себе та свої мрії, з Льоніними. Взагалі урок пройшов нормально, якщо б не поведінка учнів. Завершили уроки ми написанням мініатюри, про їхнє враження від повісті. Один хлопчик написав дуже погану мініатюру, але ми її прослухали. Цитую: "Твір тупий! Мені не сподобався"! Я не знала, як відреагувати на це, але просто запропонувала йому перечітати повість і зрозуміти її суть!!!Інші написали гарні речі, які мені сподобались!

Мій конспект до сьогоднішнього уроку літератури!



Починаю готуватися до наступного тижня і всім ражду!!!!!

1 комментарий:

  1. Відкрийте доступ до конспектів.Чекаємо на РЕФЛЕКСІЮ, САМОАНАЛІЗИ, ВИСНОВКИ після уроків-СПОСТЕРЕЖЕНЬ.
    Адже потрібно демонструвати і методичний рівень вашої роботи.

    ОтветитьУдалить