Сьогодні я відвідала два уроки у студентів-практикантів. Перший урок на якому я побувала, був урок української літератури у 6-б класі Івченко К.М. Вона так як і я працювала над повістю В. Близнеця "Звук папутинки", але темою її уроку була : "Дивовижність і краса світу в повісті. Образ звуку павутинки". На початку уроку діти слухали звук дощю,природи, і висловлювали свої почуття стосовно прослухоного. Вони багато читали на уроці, і найбільш мені сподобалось, що види читання тексту були різні. Спочатку Карина Миколаївна читала перші частини речень, а вони продовжували. Потім вони читали по ролям. А у кінці вчитель сам читав текст, а діти слухали. Мені здається, що саме ці прийоми додали яскравості уроку! Дітям було цікаво працювати! Дуже шкода, що на моїх уроках діти не читають тексти, я б обов'язково дала їм різні види читання, тому що мені сподобався цей вид роботи. Також мені сподобалось, що діти поводили себе дуже тихо і уважно слухали вчитеся!!!Мені з моїми учнями цього бракує! У класі є дівчинка, яка дуже активно працює і знає відповіді на всі питання!Карина Миколаївна поставила у кінці уроку їй гарну оцінку!Взагалі, вона оцінила усіх учнів, тому що працювали вони добре! У кінці уроку вони поділилися своїми враженнями стосовно уроку, росповіли хто чому навчився, хто що дізнався!Для цього Карина Миколаївна викорстала прийом: незакінчене речення! Мені здається, що це дуже актуальний прийом для підведення підсумків уроку літератури!
Отже, урок був дуже цікавий, орігінальний та пізнавальний! Олена Юріївна дуже хвалила Карину Миколаївну, і мені здається вона цього заслуговує!!!
P.S. Карина - молодець!!!!!!
Другий урок, який я подивилась, був урок у 5-б класі, який проводила Трифонова К. В. Тема уроку, яку вони сьогодні розглядали, звучала так: "Групи слів за значенням. Синоніми". Початок уроку мене дуже зацікавив. Карина Володимірівна презентувала дітям загадки, які подводили їх до теми сьогоднішнього уроку. Діти з легкістю відгадували загадки, але працювали не всі. Взагалі, Карина Володимірівна зауважила, що діти дуже пасивні і працюють вкрай повільно. На сьогоднішньому уроці я в цьомк переоналась! Але це ні як не перешкоджало проведенню уроку. Після перевірки домашнього завдання, вони виконували багато різноманітних вправ! Мені сподобалось, що на уроці була фізкультхвилинка. Вона була дуже доречна. Діти почали порушувати дісципліни, і Карина Володимірівна знайшла гарний спосіб відновити тишу!!! Також цікавим було оцінювання дітей за їхню роботу. За кожну відповідь або виконане завдання, вчитель роздавав учням картки, які у кінці уроку перетворились у оцінки!!!Урок Карини Володимірівни мені сподобався, а головне, що він сподобався учням! Вона змогла їх зацікавити та підтримати дісципліну(а ось мені підтримувати дісципліну самій не вдається)!!!Закінчився урокдомашнім завданням і оцінюванням, але перед цим, Карина Володимірівна Презентувала дітям багату кількість синонімів до слова ЙТИ! Їх ця інформація дуже зацікавила, вони почпли ставити питання, шуміти(але шуміти через зацікавленість та здивування)!
Отже, я ще не бачила жодног уроку, який би мені не сподобався!!!Зрозуміло, що у всіх є свої недоліка,але ми тільки вчимося!!!
Настю, вітаю з виходом на велику сцену!
ОтветитьУдалитьА ще потрібно прибрати "перевірку словом" (див. РЕКОМЕНДАЦІЇ БЛОГЕРУ)
Дякую) вже прибрала!
ОтветитьУдалитьЖоден ваш конспект не можливо переглянути. приєднайте їх правильно!
ОтветитьУдалить