Минув перший тиждень практики у гімназії № 24, на якому ми познайомилися з вчителями, відвідали їх уроки.
У вівторок (5.11) ми відвідали уроки у 6-Б класі (Тема уроку: "Не з іменником") та у 5-а класі (Тема уроку: "Твір-опис предмета за власним спостереженням").
У середу (6. 11) ми відвідали уроки у 10-А класі (Тема уроку: "Слово і його лексичне значення") та у 5-Б класі (Тема уроку "Образи фантастичних істот у казці В. Королева-Старого "Хуха Муховинка""). Усі уроки були дуже цікавими, але найбільш запам'ятався саме урок у 5-Б класі. На початку уроку, вчитель дякує дітям від імені казкового герою, якому напередодні вони писали листи. Кожен учень отримує горішки, які дуже підіймають настрій. Я не випадково, згадала про дуже гарний настрій, тому що деякі учні почали розколювати горіхи прямо на уроці, але вчитель дуже швидко це припинив. Дуже яскраво та емоційно пройшла бесіда стосовно цієї казки. Кожен учень намагався висловити свої почуття до прочитаного, своє відношення до казкового герою. Один учень вирішив своє ставлення до нечистої сили намалювати, тому що словами дуже важко було висловити це почуття.
У вівторок (5.11) ми відвідали уроки у 6-Б класі (Тема уроку: "Не з іменником") та у 5-а класі (Тема уроку: "Твір-опис предмета за власним спостереженням").
У середу (6. 11) ми відвідали уроки у 10-А класі (Тема уроку: "Слово і його лексичне значення") та у 5-Б класі (Тема уроку "Образи фантастичних істот у казці В. Королева-Старого "Хуха Муховинка""). Усі уроки були дуже цікавими, але найбільш запам'ятався саме урок у 5-Б класі. На початку уроку, вчитель дякує дітям від імені казкового герою, якому напередодні вони писали листи. Кожен учень отримує горішки, які дуже підіймають настрій. Я не випадково, згадала про дуже гарний настрій, тому що деякі учні почали розколювати горіхи прямо на уроці, але вчитель дуже швидко це припинив. Дуже яскраво та емоційно пройшла бесіда стосовно цієї казки. Кожен учень намагався висловити свої почуття до прочитаного, своє відношення до казкового герою. Один учень вирішив своє ставлення до нечистої сили намалювати, тому що словами дуже важко було висловити це почуття.
Ось так виглядав малюнок учня, який характерезував, за його думкою, нечисту силу.
Ще, не можна було не помітити, як добре був оздоблений клас української мови та літератури. По-перше, це мультимедійна дошка, тому що такий скарб є не у всіх класах. По-друге, це офрмлення класу: багато портретів видатних українськи письменників, багато літератури у шафі та карта Україна, яка одразу падає у вічі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий