Общее·количество·просмотров·страницы

среда, 27 ноября 2013 г.

Сьогодні я провела два уроки: мову та літературу. Урок з літератури вийшов цікавим, дітям дуже сподобалось працювати з текстом (Нагадаю, ми аналізували головних героїв оповідання В. Винниченка "Федько-халамидник").  Вони відшукували у тексті цитати, для характеристики героїв, багато висловлювалися щодо свого ставлення до Федька та Толі.

Чим мені і подобається література. Діти можуть висловити свої думки, своє ставлення. Ще на першому нашому спільному уроці з літератури, я попросила їх відповідати на мої питання, як вони вважають потрібни. Коли розмова йде про ставлення до якоїсь ситуації або до героя, я хочу чути різні думки. І як це приємно, коли вони говорять. Кожен має власну думку, але коли все це озвучується, легше підвести до ідеї автора, і коли вони погоджуються, вонирозуміють, що коден по своєму був прав і кожен сказав щось хороше.
На літературі навіть у конспект дивитися не хочеться - дивишся у їх очі, а їм цікаво....і кожен прагне відповісти!!!


На мові ми теж попрацювали добре, діти познайомилися з прикметником, попрацювали над визначенням його роду, числа та відмінку. Попрацювали самостійно з картками, найактивніші отримали оцінки!
На початку уроку, дуже активно обговорювали контрольну роботу!
Є у класі учень, який дуже гарно вчиться! На уроках завжди працює, все вчасно і добре виконую. Оцінки зі всіх предметів гарні має, але написав контрольну на 7 балів. Не знаю причину такого результату, але по очах бачила, що він дуже засмучений.
І якось так шкода.....Своїми руками поставила погану оцінку відміннику, хоча знаю що він знає цю тему. Сподіваюсь Галина Миколаєвна це питання вирішить! А мені залишаться тільки спогади!!!


Комментариев нет:

Отправить комментарий