Общее·количество·просмотров·страницы

воскресенье, 24 ноября 2013 г.

Ну що... вийшли на фінішну пряму. В мене таке відчуття, що я вже рік працюю у школі. Не знаю на скільки гарно я виконала свої обов'язки вчителя, але сподіваюсь, що діти від мене не постраждали.

Конспект залікового уроку я робила не з перших днів практики, тому що багато змін відбувалося. Але, що вийшло те й вийшло.

Подивіться, прокоментуйте, висловите свої зауваження та побажання.

P.S. Нажаль можу подати  його тільки в розібраному стані, тому що, робила на різних комп'ютерах. Намагаючись зліпити в одне ціле, змінювалася структура. Тому, не судіть суворо!

Титульна сторінкаСтруктурно-композиційна схемаХід уроку.

Також, планувалася гарна презентація. У класі є програма на комп'ютері, яка дозволяє зробити презентацію, яка вам потрібна до уроку. На минулому тижні ми з вчителем розробили гарний додаток до уроку, але вона поїхала з міста на деякий час, і в мене не було доступу до тієї презентації. Отже, вирішила зробити невеличку свою, щоб на заліковому уроці не сподіватися на ту, яку ми розробили, тому що не пам'ятаю, як вона построєна і про що там говориться і у якій послідовності. Презентація невеличка: її головна мета - озвучити аудиозапис початку твору В. Винниченка "Федько-халамидник".

Презентація


Комментариев нет:

Отправить комментарий