Насте, у планах-конспектах і в конспектах оперуйте не тільки великими проміжками часу (27 хв, 10 хв), а пробуйте спрогнозувати на кожну навчальну ситуацію.
Я намагаюсь так і планувати. В мене вже є декілька конспектів, де я прописую кожну навчальну ситуацію із часом! Ось зараз відправляю конспект на завтра-там він теж є!
Тепер у вас є можливість запланувати та реалізувати індивідуальну роботу з учнем.
ОтветитьУдалитьЯкось навіть не подумала про це. Треба спробувати, але ще навіть не уявляю як!
УдалитьНасте, у планах-конспектах і в конспектах оперуйте не тільки великими проміжками часу (27 хв, 10 хв), а пробуйте спрогнозувати на кожну навчальну ситуацію.
ОтветитьУдалитьЯ намагаюсь так і планувати. В мене вже є декілька конспектів, де я прописую кожну навчальну ситуацію із часом! Ось зараз відправляю конспект на завтра-там він теж є!
Удалить